jueves, 2 de abril de 2009

El turisme i les campanyes publicitàries...

El Patronat de Turisme de Girona ha llançat una nova campanya de promoció internacional, però aquest cop amb imatges de veritat d'indrets de Girona, a més per corroborar-ho a penjat el vídeo de com s'ha fet la campanya, podeu veure la notícia en el següent enllaç http://www.lamalla.cat/infolocal/girona/article?id=252919. La polèmica va esdevenir quan fa unes setmanes s'havia llançat una altre campanya amb fotografies de platges d’Austràlia o de les Bahames per promocionar les platges de Girona. Encara que ens pugui semblar un error de principiants, no son els únics i també els de Turisme de Sevilla havien fet el mateix, promocionar el seu territori amb fotografies que no corresponen (http://www.hacemosturismo.ddoble.es/errores-en-campanas-turisticas/). Així que com veieu, hi ha encara entitats que no saben que el client potencial cada vegada està més informat i per poc que s'hagi viatjat o llegit, es pot reconèixer una errada d'aquesta magnitud.

Salut!

2 comentarios:

  1. Si, els de promoció de Sevilla com a destinació turística es varen lluïr incloent a la portada la Catedral de Palma.

    ResponderEliminar
  2. Són uns cracs. Ja ho diuen els d'Humanitats que al sector turístic no hi ha nivell. De fet, no entenc perquè donen tants diners per promoció turística quan es pot promocionar mitjançant les TIC de manera més efectiva. Als de Girona, varen rebre 5 mil.lions d'euros....

    ResponderEliminar